Home Jouw loopbaan
Jouw loopbaan

Jouw carrière bij Groep INTRO

Fijn dat je interesse toont in Groep INTRO. We steken elke dag de handen uit de mouwen om te bouwen aan een samenleving waar elke mens gelijkwaardig is en kan deelnemen aan alle maatschappelijke domeinen. We kunnen deze missie realiseren dankzij de kennis, vaardigheden en motivatie van meer dan 1000 enthousiaste medewerkers. Groei je met ons mee?

Wat hebben we voor jou in petto?

  • Je werkt in een betekenisvolle en groeiende organisatie die uitdagingen aangaat en de toekomst mee vorm geeft.
  • Je krijgt een job waarin je eigenaarschap mag opnemen met een ruim kader voor tijd- en plaatsonafhankelijk werken.
  • Je krijgt extra verlofdagen via arbeidsduurvermindering (meer dan 18 dagen voor een voltijds contract) bovenop je wettelijke vakantiedagen en de voorziene feestdagen (incl. 11/07).
  • Je krijgt een hospitalisatieverzekering (na 6 maanden), maaltijdcheques en een vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • We bieden een actief vorming- en opleidingsaanbod met aandacht voor jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Je kan rekenen op meer dan 50 jaar expertise.
  • Je maakt deel uit van een team van méér dan 1000 fantastische collega’s.
  • Je hebt collega's in heel Vlaanderen en Brussel.
  • Je job is nog maar het begin. Wij investeren in je loopbaan.

Bekijk onze vacatures

Jouw INTROductie

Je mentor loodst je doorheen je eerste dagen. Na enkele weken neem je samen met nieuwe medewerkers uit andere teams deel aan Enter INTRO. Dit is een onthaaldag vol ontmoetingen en uitdagingen in het hoofdkantoor.

Ga je van start in een specifiek domein, dan volgen er nog een startersdag met domeinspecifieke informatie.

Jouw persoonlijk ontwikkelingsplan

Vorming

  • Je hebt recht op 5 dagen vorming als voltijdse medewerker
  • Op basis van de opleidingsflow stem je af met je teamcollega’s en je leidinggevende voor je je inschrijft
  • Voor vorming extern heb je een budget van 400 euro per 3 kalenderjaren

Teammomenten

De teams vormen de ruggegraat van Groep INTRO. We verwachten dat zij ondernemerschap ontwikkelen en dat het gezamenlijk eigenaarschap voor het behalen van de doelstellingen hoog is. Daarom investeren we ook veel in onze teams.

  • Je neemt deel aan verschillende teambuilding activiteiten
  • Jaarlijks is er een teamdag met de andere teams uit de regio
  • Tweejaarlijks ga je met iedereen binnen de organisatie op tweedaagse

Coachingsgesprek

Je krijgt de ruimte, het vertrouwen, de autonomie en de verantwoordelijkheid om je opdracht tot een goed einde te brengen. Zes-wekelijkse heb je een resultaatgericht coachingsgesprek met jouw leidinggevende. Tijdens deze eerste gesprekken overloop je samen met je leidinggevende de opleidingsflow en de onthaalchecklist.

Evaluatiegesprekken

Wanneer je zes maanden in dienst bent plannen we een eerste evaluatie. Een tweede evaluatie is voorzien twee jaar na indiensttreding. Daarna volgt driejaarlijks een evaluatiegesprek.

Welzijn

We streven naar kwaliteitsvolle dienstverlening, dus leggen we de lat hoog voor onze medewerkers. Maar ook jouw werkgeluk is belangrijk. Daarom maken we je alert voor risicovolle signalen van stress en burn-out. Door veerkrachtig te communiceren maken we werkdruk bespreekbaar. We investeren in veiligheid op vlak van technische vaardigheden en zorgen voor elkaar. Wist je trouwens dat Groep INTRO één van de pioniers was op vlak van tijds-en plaatsonafhankelijk werken?

Loopbaanontwikkeling

Samen met je leidinggevende overloop je de opleidingsflow en de onthaalchecklist. Je ontvangt als eerste de interne vacatures

Onze waarden

Groep INTRO waardeert diversiteit, ook in haar personeelsbeleid. Wij selecteren kandidaten op basis van hun kwaliteiten en vaardigheden. We doen dit ongeacht geslacht, leeftijd, handicap, culturele achtergrond, nationaliteit of levensbeschouwing.

Start met een lach

Wist je dat meer dan 80% van onze collega’s héél tevreden zijn met hun werk? We vroegen aan iedereen wat ze het meest waarderen in hun job bij Groep INTRO. De antwoorden zitten verwerkt in de woordenwolk hiernaast.